Monday, May 20, 2024

Senjata Biologi Vs Kuasa ALLAH

Suatu ketika dahulu president Netanyahu melalui video pendeknya telah mendedahkan bahawa senjata paling berkesan alaf ini bukan lagi peluru berpandu tetapi dgn hanya menggunakan pancagari. Video tersebut byk mendapat komen dgn rata2 mengatakan itu hanyalah propaganda utk menakut2kan manusia. Oleh kerana keadaan wabak yg kritikal ketika itu ditambah lgi dgn promosi kuat dr media maka majoriti penduduk seluruh dunia telah mengambil suntikan pancagari tersebut.

Sepatutnya pd masa ini, manusia di seluruh dunia sedar dan lebih takut lalu mencari ikhtiar bg membuang/melenyapkan Baksin yg telah masuk ke dlm tubuh mereka.. Amaran keras dari pakar2 yg tidak setuju akan pengambilannya telah menyatakan bahawa bila ianya telah masuk ke dlm sel badan manusia maka TIADA kaedah yg mampu membuang , memusnah atau menyahaktifkannya. Dari situ ianya akan berganda tanpa henti dan akhirnya mengakibatkan masalah kesihatan serius hatta boleh membawa kematian kata mereka. Ianya ibarat bom jangka dlm tubuh badan. Maka apakah jalan penyelesaian jikalau pakar2nya sendiri pun telah mengakui mereka tidak mampu menanganinya dan hanya tunggu kematian????
PEMOHONAN MAAF dan PENGAKUAN kesan samping yg dinyatakan sendiri oleh Pfizer dan Astrazeneca baru2 ini sepatutnya mengalakkan lagi org mencari penawarnya agar cepat2 terhindar dr bahaya yg tiba2 boleh ada.
Selain itu video pendedahan Dr David Martin di parliament European beredar baru2 ini sewajarnya lebih menakutkan lagi. Beliau telah mendedahkan wujudnya program penghasilan senjata Biologi terancang semenjak tahun 1965/66 dan ianya telah terlepas @ dilepaskan pada tahun 2019 di Wuhan. Kalau benar ianya program senjata Biologi maka apa berlaku di Wuhan itu pastinya sengaja ingin mencederakan umat manusia sejagat. Daripada penerangan beliau juga seolah2 membayangkan PENYEBAB dan PENAWAR pandemic itu kedua2nya ialah senjata Biologi. Dr segi strategi perang , memang pintar dan berkesan mengadakan PENYEBAB dan PENAWAR terutama apabila kedua2nya bg tujuan sama. Ini bertujuan agar agenda sebenar dpt disembunyikan dan ada pembelanya sbb ianya logik wujud PENAWAR kerana ada PENYEBAB.
Benarkah Firman Allah SWT dlm surah Ar Rum ayat 41 :
ظَهَرَ ٱلۡفَسَادُ فِي ٱلۡبَرِّ وَٱلۡبَحۡرِ بِمَا كَسَبَتۡ أَيۡدِي ٱلنَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعۡضَ ٱلَّذِي عَمِلُواْ لَعَلَّهُمۡ يَرۡجِعُونَ
" Telah tampak kerusakan di darat dan di laut disebabkan perbuatan tangan manusia; Allah menghendaki agar mereka merasakan sebagian dari (akibat) perbuatan mereka, agar mereka kembali (ke jalan yang benar)."
Ayat ini Allah Taala menerangkan manusia sendiri-lah yg membahayakan hatta membunuh manusia sendiri.
Apa pun MUNGKIN sekali anugerah Tuhan kpd kita utk MEMBOLEHKAN kita MEMBUANG SENJATA BIOLOGI ini akan menjadi TANGGA naiknya kebenaran Agama Allah SWT (Agama Islam) di kurun ini? 2024 yg diduga merupakan tahun munculnya kebangkitan Islam selepas kejatuhan 100 tahun empayar Islam pasti perlu kpd TANGGA utk membuktikan Allah SWT Maha Kuasa mengatasi kemampuan manusia . Justeru terbukti Islam adalah satu2nya Agama benar, Agama penyelamat yg diterima dan diredhiNya. Kenyataan ini manusia seluruh dunia kena sedar dan terima sbb akhirnya manusia TIADA PILIHAN lain melainkan hanya ada Dua pilihan iaitu samada MATI akibat senjata ini atau KEMBALI kpd Allah SWT dgn memeluk AgamaNya. Ini terutama bg umat Bukan Islam tetapi kpd umat Islam yg telah mengambilnya bagaimana pula??
" Dan kembalilah kamu kepada Tuhanmu dan berserah dirilah kepada-Nya sebelum datang azab kepadamu, kemudian kamu tidak dapat ditolong." ( Az Zumar: 54)
"Dan tolong-menolonglah kamu dalam mengerjakan kebajikan dan takwa, dan jangan tolong-menolong dalam berbuat dosa dan permusuhan. Bertakwalah kepada Allah, sungguh, Allah sangat berat siksa-Nya." ( Al Maidah : 2)