Tuesday, November 29, 2016

Fasa ke 5 zaman khalifah islam

Khalifah Islam pasti akan muncul di dalam Fasa ke 5 sepertimana terkandung di dalam Hadis sahih Rasulullah SAW.  Ahli kitab dan dunia barat sedang merasai zaman kemunculannya sudah sangat dekat dan akan tiba bila-bila masa sahaja.

ALLAH SWT telah  berjanji bahawa yang membawa kembali Khalifah Islam ke seluruh dunia itu sudah pasti seorang yang beriman, beramal soleh serta orang benar yg mana telah mengenali penciptaNya, ALLAH SWT.  Hidup dan matinya hanya untuk ALLAH dan RasulNya. Tiada ketakutan di dalam hatinya kepada segala makhluk di dunia dan tidak gentar akan sesiapapun.  Sentiasa berzikir kepada ALLAH SWT.  Beliau mencintai Rasulullah SAW dan sentiasa menghidupkan Sunnah Baginda SAW di dalam kehidupannya.  Beliau juga kasihan kepada seluruh manusia dan mahu manusia selamat di dunia dan akhirat kerana beliau mengetahui bahawa semua manusia adalah bersaudara dan berasal dari Nabi Adam AS dan Siti Hawa AS.

PEMUDA DARI TIMUR yang membawa kembali Khalifah Islam akan memasuki Jerusalem secara aman tanpa menggunakan senjata, tanpa menumpahkan setitis darah.  Beliau hanya akan membawa slogan:

وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ

"Dan kembalilah kamu kepada Tuhan kamu dengan bertaubat, serta berserah bulat-bulat kepadaNya, sebelum kamu didatangi azab; kerana sesudah itu kamu tidak akan diberikan pertolongan.  Az-Zumar 39:54

#thoifahalhassaniyyah
#themanfromtheeast
#alhassaniyyah
#thetruth
#thetruthshallprevail15thHijra
#kebenaranabad15A

In english

Islamic Caliphate shall re-emerge in the fifth and final era as narrated in an authentic Hadith of Allah’s Messenger, Prophet Muhammad (peace be upon him).  The People of the Book and the Western world could strongly sense the resurgence is fast approaching, happening at any time soon.

Allah The Almighty has made a promise anyone leading the Islamic Caliphate’s resurgence in this world is certainly a believer and a righteous man who has obtained spiritual knowledge about his Creator. His life and death are devoted to Allah and His Messenger. He fears no one nor creature in this worldly life. Always in remembrance of Allah or Zikr and truly loves The Messenger of Allah, Prophet Muhammad (peace be upon him) and lives by the Prophet’s Sunnah (Way or Path).  He has pity for mankind and pray for their safety in this world and the hereafter for the sole reason all men are brothers and sisters, originating from Prophet Adam AS and his wife, Eve AS.

Do the leaders of Ikhwanul Muslimin have the above mentioned noble characteristics? In a split second you will know the answer.

THE MAN FROM THE EAST, leading the Islamic Caliphate’s resurgence, will enter Jerusalem peacefully without any weapons nor bloodsheds.  Suffice for him the Slogan:

وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ

“And return [in repentance] to your Lord and submit to Him before the punishment comes upon you; then you will not be helped.” (The Holy Quran, Chapter Az-Zumar, verse 54)

#thoifahalhassaniyyah #alhassaniyyah #thetruth #kebenaranabad15 #themanfromtheeast #thetruthshallprevail15thHijra #pemudadaritimur