Sunday, May 28, 2023

AEFi : mudharat kesan-kesan V C19 2020-2023

Jika tuan2 dan puan2 telah mengalami AEFI jgn tunggu lama sertailah rawatan ini. Walaupun ramai pakar mengatakan ianya baik dan selamat, namun sebagai seorang Islam kita juga kena ambil kira amaran oleh pakar2 lain yg menentangnya kerana mereka juga ahlinya. Mereka menjangkakan mudarat akan benar2 berlaku setelah 3-5 tahun dan kini seolah2 saban hari makin ketara. 

Mungkin anda rasakan diri anda sihat tidak bermasalah tetapi INGAT apa yang ada dalam diri org2 yg bermasalah ketika ini, ianya juga ada dlm diri anda.. Maknanya  sekarang anda BERISIKO. kalau anda sihat sampai bila2 kena bersyukur banyak2 kpdNya tetapi baik jgn ambil risiko kerana adakah anda benar2 pasti tidak ditimpa mudarat seperti mereka? Selagi Allah buka kurniaanNya, AMBILLAH dan REBUTLAH sbb esok lusa mungkin sahaja Allah Taala tutup rapat peluang itu. Ketika itu siapa salah klu bukan diri sendiri dan di akhirat kelak pastinya akan ditanya.  

Satu perkara kena ingat, pakar2 yg menentangnya pernah juga memberi amaran bahawa tiada siapa atau satu kaedah  yg boleh menghentikan, memusnahkan atau mengeluarkannya. Ini mengambarkan seolah2 kalau sudah memasuki badan seseorang maka ianya menemui jalan mati dan seumpama time bom dlm tubuh kita. 

Tetapi sebagai org beriman jgn berputus asa, kita ada Tuhan iaitu Allah SWT. Kalau sudah tiada berkemampuan menangani mudaratannya maka siapakah yg dapat selain ALLAH SWT? Utamakanlah kesihatan sendiri kerana ia tidak boleh dibeli walaupun dgn jutaan ringgit banyaknya.

Apa yg hampir pasti KOBID dan BAKSINnya bukan sahaja cara Allah SWT membawa manusia kembali dan berserah diri kpdNya malah membuktikan kebenaran dan menaikkan AgamaNya iaitu Islam.

PERCAYA ATAU TIDAK PERCAYA ... nantikan PerancanganNYA